سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه به کارت می آید بپرس و آنچه را به کارت نمی آید واگذار . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :40
کل بازدید :599926
تعداد کل یاداشته ها : 245
103/2/28
9:40 ص

 

www.biacafe.ir › متفرقه
Mar 19, 2016 - کارگردان این برنامه پرمخاطب و جالب مهران مدیری است. 1. اولین قسمت دور همی/آرایشگری مدیری و کچل کردن یکی از تماشاگران/حضور برزو ارجمند و مادرش.
Mar 24, 2016 - جزیی‌ترین اجزای صحنه و حتی برخی از جزئیات اجرا در «دورهمی» عیناً از «شب‌های طنز ... در چند برنامه نخست «دورهمی» نتوانست نظر تماشاگر را در چند برنامه نخست تأمین کند ... «تابناک» برای مقایسه سریع دو برنامه «دورهمی» و «شب‌های طنز با کاپیل ..... ویدیوی از زنده شدن پرونده قتل با این فیلم و صحبت‌های تازه محمدخانی ...

دورهمی» در شبکه نسیم - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../شادمانی-شبانه-با-دورهمی-در-شبکه...
Feb 29, 2016 - رضایت، تهیه‌کننده دورهمی دراین‌باره گفت: دکور برنامه، این قابلیت را دارد که میزبان حداقل 300 نفر باشد. تماشاگران در این دکور حضور دارند و در هر ...

جنجال موبایل در برنامه ی دورهمی | دانلود آهنگ جدید

rad-music.ir/جنجال-موبایل-در-برنامه-ی-دورهمی/
6 days ago - در برنامه ی دورهمی که در 8ام فروردین پخش شد , در میانه های برنامه مهران مدیری به ... سپس مدیری هر دو تماشاگر را به صحنه فراخواند و از فرد فیلمبردا درخواست کرد ... حسنی در جنجال حذف شدن مصطفی مهدی از شب کوک; کیمیا در جنجال حذف شدن ...

زدن موی تماشاگر در برنامه دورهمی - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?...تماشاگر...برنامه+دورهمی
زدن موی تماشاگر در برنامه دورهمی. کشته شدن یک تماشاگر در رالی داکار. حین مسابقه رالی داکار بین کشورهای بولیوی و آرژانتین، یک تماشاگر اهل بولیوی کشته شد.
6 days ago - دیشب بینندگان دورهمی شاهد لحظاتی عجیب روی آنتن زنده بودند. مهران مدیری در بخش مربوط به مهمان برنامه، با در دست گرفتن یک ... دم سروش صحت گرم که برای جذاب شدن برنامه تن به اینکار داد ... اقای مدیری با این کارشون نشون دادن که برای گرفتن خنده به هر قیمتی از تماشاگر به هر ذلتی تن میدن و این واقعا عذاب اور است.

دانلود کامل برنامه دورهمی مهران مدیری - دانلود فیلم جدید

www.khademnews.com › دانلودسریالایرانی
Mar 20, 2016 - دانلود کامل برنامه دورهمی مهران مدیری برنامه دورهمی مهران مدیری شبکه نسیم دانلود کامل سریال دورهمی مهران مدیری . ... مهمانان‌ می‌کوشد شب‌های شاد و پرنشاط برای تماشاگران شبکه نسیم رقم بزند. ... ماجرای هک شدن تلگرام لادن طباطبایی + عکس.
دانلود قسمت چهارم با حضور رضا یزدانی سریال دورهمی مهران مدیری با 3 کیفیت به صورت HD ... شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می کند. ... دانلود کلیپ حضور رضا یزدانی در برنامه دورهمی مهران مدیری | مدت زمان : 19:52 دقیقه | ... آموزش جلوگیری از اضافه شدن خودکار به گروه و کانال های تلگرام · آموزش بازی ...

کپی‌برداری نعل به نعل "دورهمی" مدیری از یک برنامه هندی!+عکس ...

www.cinemajournal.ir/کپی‌برداری-نعل-به-نعل-دورهم...
دورهمی. سینماژورنال: در حالی که تازه ترین برنامه تلویزیونی که مهران مدیری در آن حضور دارد با نام ... مشخص نیست که با آشکار شدن این کپی برداری، نتیجه آن یک سال و نیم تلاش چه خواهد شد و آیا قاسم خانی باز هم ... در ضمن این تماشاگران چه کسانی هستند؟

«مهران مدیری» در جمع بازیگران دورهمی - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخستفرهنگی/هنری
Feb 13, 2016 - ساخت دکور «دورهمی» براساس برنامه ریزی ها جمعه به پایان می رسد و تصویربرداری با انتخاب ... در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می کند. ... غرق شدن خودروی ناجا (عکس).

  

سلام به وب سایت خوش آمدید